Klachtenprocedure
Wij willen je altijd goed en snel van dienst zijn. Toch kan het voorkomen dat onze dienstverlening soms anders verloopt dan je wenst. Laat ons dat dan weten. Dan zoeken wij, samen met jou, naar een oplossing.
Natuurlijk willen wij dat je tevreden over ons bent. Wij zullen er dan ook alles aan doen om jouw klacht naar tevredenheid af te handelen. Daarnaast is jouw klacht voor ons aanleiding om na te gaan of wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.
Waar kunt je terecht?
Je kunt ons op verschillende manieren laten weten dat je niet tevreden bent.
Schriftelijk:
Je kunt je klacht schriftelijk indienen bij evofenedex verzekeringen, t.a.v. de Directie, Postbus 2074, 1990 AB Velserbroek.
Internet:
Ook onze website biedt je de mogelijkheid te reageren. Je kunt dit doen via ons contactformulier onder vermelding van ‘Klacht’.
De ervaring leert dat de meeste klachten naar tevredenheid worden afgehandeld door onszelf. Mochten wij gezamenlijk niet tot een bevredigende oplossing kunnen komen, dan kun je met jouw klacht terecht bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid), Postbus 93257, 2509 AG Den Haag, telefoon 0900-fklacht ofwel 0900-3552248 (€ 0,10 per minuut). Website: www.kifid.nl.
Klachten kunnen alleen in het Nederlands of in het Engels worden ingediend.